Site Network: Laman Utama | Harakah | Malaysiakini | Che Det

MAJLIS BUKA PUASA PEMBELA MERIAH


COUNTRY HEIGHT, JENAN- Majlis Berbuka Puasa anjuran Perikatan Belia Bersatu Malaysia (PEMBELA) berjalan dalam keadaan meriah dan ikatan ukhwah Islamiyyah di kalangan para jemputan yang hadir yang akan diadakan di Country Height Jenan, Kubang Pasu.

Menurut, Ir. Mohd Jamal Nasir, Presiden PEMBELA bahawa, jumlah kehadiran yang ramai melambangkan wujudnya ikatan ukhwah Islamiyyah dikalangan para jemputan, sekaligus sebagai tanda sokongan para jemputan terhadap kewujudan PEMBELA selaku badan bukan kerajaan di tengah-tengah masyarakat khususnya dalam daerah Kubang Pasu.

Seramai 170 orang tetamu jemputan hadir yang terdiri tetamu jemputan khas, saudara Ahmad Lutfi Othman, Ketua Pengarang Harakah yang telah menyampaikan wacana berhubung dengan isu-isu politik semasa dalam negara. Di samping itu, majlis turut dihadiri Tuan Hj Abdul Aziz Jusoh selaku Ketua Whip Ahli Majlis Daerah Kubang Pasu, Che oon Jusoh, Ketua Parti Keadilan Rakyat Bahagian Kubang Pasu, Presiden Persatuan Cina Muslim Kedah/Perlis, saudara Ibrahim Lai Abdullah dan juga para wartawan dari Harian Mentro dan Berita Harian.

0 komen:

Catat Ulasan