Site Network: Laman Utama | Harakah | Malaysiakini | Che Det

PROGRAM PERJUMPAAN SELURUH ANGGOTA PEMBELA 28 JUN DEPAN

Gambar kelihatan saudara Basir Hj. Ismail, Setiausaha Agung PEMBELA berkata seseuatu kepada YB Nasir Mustaffa, Adun Kubang Rotan berkaitan uniform yang dipakai olehnya.
.
Pihak pengurusan PEMBELA akan mengadakan majlis perjumpaan dengan seluruh anggota yang telah mendaftar pada 28 Jun (Sabtu), jam 8.45 malam, bertempat di Tingkat 1, Restoren Hijrah, Jln Tok Kesop, Jitra.
Menurut Penolong Setiausaha Agung PEMBELA, saudara Idris Hassan bahawa, " seluruh peserta yang hadir di majlis perasmian PEMBELA di Country Height lalu, khususnya yang telah mendaftarkan diri sebagai sukarelawan dalam Skuad Pembelawan dan Skuad Pembelawati di jemput hadir ke program perjumpaan tersebut".
"Perjumpaan yang melibatkan anggota yang berdaftar dengan PEMBELA adalah kali pertama diadakan, bertujuan untuk menyusun gerak kerja anggota, ujarnya lagi.
Oleh itu, Idris meminta supaya para anggota yang mengetahui maklumat ini supaya menghebahkan kepada rakan-rakan lain supaya program perjumpaan yang dianjurkan dapat berjalan dengan baik dan berjaya.
Semua anggota yang hadir diwajibkan memakai uniform PEMBELA. Keterangan lanjut, sila hubungi no hanphone : 017-482 9457 (Idris Hassan) dan 012-430 7197 (Saad Kasim).

0 komen:

Catat Ulasan