Site Network: Laman Utama | Harakah | Malaysiakini | Che Det

SKUAD PEMBELAWAN DAN PEMBELAWATI DITUBUHKAN

KUBANG PASU - Perikatan Belia Bersatu Malaysia (PEMBELA) akan menganjurkan Majlis Penubuhan Skuad Pembelawan-Pembelawati yang akan diadakan di Restoren Hijrah, Jitra, jam 8.45 malam ini.
Menurut Pegawai Perhubungan PEMBELA, Muslim Daud, 'majlis tersebut turut dihadiri oleh Ahli Majlis Eksekutif PEMBELA dan para peserta Pembelawan dan Pembelawati yang dianggarkan seramai 50 orang'.
Beliau menambah, "malam ini merupakan detik bersejarah buat PEMBELA kerana ia dapat menubuhkan skuad Pembelawan dan Pembelawati yang siap sedia untuk memberi khidmat dan menjalankan aktiviti-aktiviti kemasyarakatan dan sosial sejajar dengan hasrat penubuhannya".
Dijangkakan Timbalan Presiden PEMBELA, saudara Mohd Dzohir Hamid akan memberikan ucapan, di samping pengisian taklimat tentang hala tuju PEMBELA oleh saudara Basir Hj. Ismail, selaku Setiausaha Agong PEMBELA kepada peserta.
Sehubungan itu, golongan yang berumur 18-45 tahun di jemput hadir ke majlis yang diadakan bagi mendapatkan maklumat lanjut, sekaligus mereka yang berminat sebagi pembelawan dan pembelawati boleh mendaftar terus pada malam ini, ujar Muslim lagi.

0 komen:

Catat Ulasan